UTA Arad

Brandul UTA, promovat printre tinerii Europei





„Euro week”, proiect internațional lansat în urmă cu 14 ani, aduce la un loc, în fiecare an, elevi din școlile țărilor ce fac parte din Uniunea Europeană. În 2016, gazda întâlnirii a fost România, prin prestigiosul liceu arădean „Moise Nicoară”.

Clubul UTA, prin directorul general, Codrun Grădinariu, a găsit oportun să le facă o mare surpriză tinerilor care au reprezentat cele 22 de țări, oferindu-le, în cursul zilei de ieri, pe lângă materiale promoționale cu echipa arădeană și o prezentare în limba engleză a orașului și a clubului „alb-roșu”. După ce au ascultat câteva minute prezentarea palmaresului echipei și au primit cadourile, tineri din toată Europa au scandat în cor numele Campioanei Provinciei.

A fost o zi memorabilă, o acțiune frumoasă, conducerea clubului UTA dorește să-i mulțumească Colegiului Național „Moise Nicoară” pentru oportunitatea oferită, cea de a promova și cu această ocazie brandul ce ne face atât de mândri.

 









Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button